Francouzská Polynézie - Huahine

Ostrov Huahine byl třetí v pořadí naší spanilé jízdy po Francouzské Polynézii. Bohužel jsme z tohoto ostrova moc neviděli, protože jsme přiletěli odpoledne a stihli jsme se jen ubytovat a projít po přilehlé kamenité pláži. Večer jsme si dali místní dobroty včetně drinku Mai Tai a punče. Přes noc jsem otekla (po kousnutí infikovaného komára) a museli jsme najít místního doktora. Velmi zajímavý zážitek. Čekárna spočívala v dřevěné lavičce pod kokosovou palmou kdesi na dvorku :-) bylo vedro a ja cela otekla, musela jsem byt zahalena od hlavy k pate, protoze vystaveni moji kuze primemu slunci nebylo nejprijemnejsi. Mistni na me koukali jak na blazna...asi jsem byla na jejich vkus moc blondata a moc oblecena :)  Dopoledne jsme tedy strávili u doktora a v lékárně, stihli jsme se nasnídat, sbalit a vyrazit na letiště, odkud jsme letěli na Bora Bora. Z Huahine jsem toho tedy moc nevidela. Lucky se sel aspon projit a udelat par fotek pred odletem, zatimco ja jsem se obetovala a lezela jsem pod palmou na lehatku a pozorovala ocean.

Prostředí našeho penzionu Fare Maeva
Pohled z penzionu

Na pláži byla spousta zkamenělin a starých korálů


Tenhle  pejsek se nas ujal ihned po prijezdu a nespustil z nas oci. Doprovazel naas naprosto vsude. Nikdo nevedel ci je a nechybelo moc a vezli jsme si ho domu :)

Výzdoba toalet na letišti na Huahine
certsve kvetiny vsude